Eindelijk naar Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Iris Middel-Helderman - WaarBenJij.nu Eindelijk naar Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Iris Middel-Helderman - WaarBenJij.nu

Eindelijk naar Bali

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

19 Juli 2022 | Indonesië, Bali

Vanmorgen zijn we dan eindelijk vertrokken naar Bali!

Op Denpasar worden we opgewacht door mijn schoonmoeder. Wij gaan de eerste paar dagen naar Lovina waar mijn schoonouders wonen en vanuit daar gaan we meer van Bali ontdekken.

Na een lange rit door Bali en het laatste stukje door de bergen komen we eindelijk aan bij onze tijdelijke thuisbasis, Villa Nyoman in Lovina. Om ons welkom te heten is de entree voor ons versierd met bloemen. Iedereen op de kampung is op de hoogte van onze komst, dus we schudden de eerste avond al heel wat handjes.

Na een paar rustige dagen van slapen en een griepje van manlief zijn we weer helemaal de oude. We maken wat kleine uitstapjes en aan het einde van de week is het tijd om meer van Bali te zien. We gaan naar Gili Trawagan.

• Als je door de bergen naar Lovina rijdt dan kom je onderweg ook veel aapjes tegen!
  • De Sawa's bij Jatiluwih zijn veel mooier dan de Tegalalang rijstvelden (als je het mij vraagt) Het mooie is dat hier ook een wandelroute doorheen loopt.